Info Service eMag
Centrul de Service si retur produse: Luni - Vineri: 9:30 - 20:00; Sambata: 10:00 - 14:00; Duminica: inchis.
Telefon: 021 200.52.00; 0744.70.00.00
Email: service@emag.ro
Asigurarea garantiilor in Centrul de Service eMAG
Centrul de Service eMAG este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie eMAG. Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate aici .
Procedura de asigurare a garantiilor:
Receptia in Service
Produsele
defecte, expediate catre Centru de Service, prin serviciul "Pick-up
& Return" trebuie sa fie obligatoriu insotite de Numarul de Retur
(Numar RMA), factura (copie) si certificat de garantie in original.
Va rugam sa cititi instructiunile aferente acestui serviciu aici.
In
cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul
nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului
semnalat, factura (copie) si certificatul de garantie in original.
Diagnosticarea
Diagnosticarea
produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect
in Centrul de Service. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile
lucratoare de la receptie, Centrul de Service eMAG se obliga sa comunice
beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si
estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de
functionare.
Remedierea
Masurile
reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau
integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa
altei solutii.
Returul la client
Dupa
readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a
ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati
expedierea sa prin curier.
Termenele de expediere sunt de 24 de ore in Bucuresti, respectiv 48 ore in afara Bucurestiului.
Timpul
de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie.
Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de
service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si
notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la
predarea efectiva a produsului catre consumator.
Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, cu exceptia
celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme
legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse
autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de eMAG,
certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul
in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre
eMAG.ro.
In cazul certificatelor de garantie emise de eMAG, va oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate.
In cazul produselor resigilate,
certificatul de garantie este emis de catre eMAG, iar garantia nu
acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de
garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte.
Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs
resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.
eMAG Marketplace
In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din eMAG Marketplace,
veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie
un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care
asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia
produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre
partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service
autorizat al producatorului, dupa caz.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori,
produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat
direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.
Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate
a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa sesizari@emag.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Articole legate de acest subiect